Ці дапускаецца рэкламаванне піва і слабаалкагольных напояў праз правядзенне рэкламных мерапрыемстваў у аб'ектах грамадскага харчавання?
Пытанне:
Адказ:
Дапускаецца.
У адпаведнасці з пунктам 2 артыкула 18 Закона Рэспублікі Беларусь ад 10 мая 2007 года № 225-З «Аб рэкламе» арганізацыя і правядзенне конкурсаў, латарэй, гульняў, іншых гульнявых, рэкламных, культурных, адукацыйных і спартыўных мерапрыемстваў, закладу ў мэтах стымулявання рэалізацыі піва і слабаалкагольных напояў забараняюцца.
Аднак у адпаведнасці з падпунктам 4.6 пункта 4 Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 23 лістапада 2017 г. № 7 «Аб развіцці прадпрымальніцтва» суб'екты гаспадарання маюць права праводзіць рэкламныя мерапрыемствы ў маркетынгавых мэтах у аб'ектах грамадскага харчавання, ажыццяўляць бясплатнае (бязвыплатнае) распаўсюджванне піва і слабаалкагольных напояў у аб'ёме не больш за пяць літраў адной асобе ў якасці прызоў (падарункаў) пры правядзенні конкурсаў, гульняў, іншых гульнявых, рэкламных, культурных мерапрыемстваў у аб'ектах грамадскага харчавання.
У сілу прыведзенай нормы Дэкрэта дапускаецца правядзенне ў аб'ектах грамадскага харчавання рэкламных мерапрыемстваў у маркетынгавых мэтах, напрыклад, такіх як:
- пры замове стравы ад шэф-кухары і бутыляванага піва другая бутэлька піва рэалізуецца па спецыяльнай цане;
- пры замове адной бутэлькі піва другая бутэлька піва прадастаўляецца ў падарунак;
- усталяванне спецыяльнай цаны на піва, калі ажыццяўляецца заказ камплекта, які ўключае піва і бургер;
- пры замове піцы прадастаўляецца келіх слабаалкагольнага напою ў падарунак.