×
Уважаемый посетитель сайта! Вы используете устаревший браузер. Для корректного отображения информации, пожалуйста, воспользуйтесь другим браузером или обновите используемый!

Пытанне:

Ці з'яўляецца рэкламнай гульнёй рэкламнае мерапрыемства, пры правядзенні якога падарункі атрымліваюць толькі першыя ўдзельнікі, якія звярнуліся за атрыманнем падарунка (напрыклад, «Падарункі атрымліваюць першыя 100 удзельнікаў акцыі», «Акцыя сапраўдная пры наяўнасці падарункаў у арганізатара», «Тэрмін пачатку і заканчэння правядзення акцыі з 01.09.2021 па 02.10.2021 уключна або да тых часоў, пакуль падарункі ёсць у наяўнасці ў арганізатара, у залежнасці ад таго, якая акалічнасць наступіць раней »)?

Адказ:

Так, з'яўляецца.

Згодна з:

пунктам 2 Палажэння аб правядзенні рэкламных гульняў на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 30 студзеня 2003 г. № 51 (далей – Палажэнне), рэкламная гульня – гэта дзейнасць арганізацый або індывідуальных прадпрымальнікаў, якая ажыццяўляецца імі ў мэтах стымулявання рэалізацыі тавараў (работ, паслуг) і якая забяспечвае розыгрыш выйгрышаў паміж удзельнікамі рэкламнай гульні, пры гэтым удзельнік рэкламнай гульні – гэта фізічная асоба, якая заказвае, набывае цi выкарыстоўвае тавары (работы, паслугі) выключна для асабістых, сямейных, хатніх і іншых патрэб, не звязаных з ажыццяўленнем прадпрымальніцкай дзейнасці, якая адказвае патрабаванням правілаў правядзення рэкламнай гульні і выказала жаданне прыняць удзел у рэкламнай гульні на ўмовах, прадугледжаных у правілах правядзення рэкламнай гульні;

пунктам 2 Палажэння розыгрыш прызавога фонду – гэта устаноўленая правіламі правядзення рэкламнай гульні працэдура, якая забяспечвае прызнанне ўдзельніка (удзельнікаў) рэкламнай гульні пераможцам (пераможцамі) з ліку ўдзельнікаў рэкламнай гульні, якія першымі выканалі ўмовы, прадугледжаныя ў правілах правядзення рэкламнай гульні, альбо ў выніку выпадковага выбару;

пунктам 4 Палажэння не з'яўляюцца рэкламнымі гульнямі рэкламныя акцыі ў форме праводзяцца ў мэтах стымулявання рэалізацыі тавараў (работ, паслуг) мерапрыемстваў, у працэсе якіх усе іх удзельнікі, якія выканалі ўмовы, устаноўленыя арганізатарам рэкламнай акцыі (арганізацыяй або індывідуальным прадпрымальнікам, а таксама прадстаўніцтвам замежнай арганізацыі), атрымліваюць аднолькавыя падарункі.

На падставе выкладзенага рэкламнае мерапрыемства, пры правядзенні якога падарункі атрымліваюць толькі першыя ўдзельнікі, якія звярнуліся за атрыманнем падарунка (напрыклад, «Падарункі атрымліваюць першыя 1000 удзельнікаў акцыі», «Акцыя сапраўдная пры наяўнасці падарункаў у арганізатара», «Тэрмін пачатку і заканчэння правядзення акцыі з 01.09.2021 па 02.10. 2021 ўключна або да тых часоў, пакуль падарункі ёсць у наяўнасці ў арганізатара, у залежнасці ад таго, якая акалічнасць наступіць раней»), з'яўляецца рэкламнай гульнёй, а не рэкламнай акцыяй, так як аднолькавыя падарункі атрымліваюць не ўсе ўдзельнікі, якія выканалі ўмовы ўдзелу, а праводзіцца розыгрыш, які забяспечвае прызнанне ўдзельніка (удзельнікаў) рэкламнай гульні пераможцам (пераможцамі) з ліку тых, якія першымі выканалі ўмовы, прадугледжаныя рэкламным мерапрыемствам.