×
Уважаемый посетитель сайта! Вы используете устаревший браузер. Для корректного отображения информации, пожалуйста, воспользуйтесь другим браузером или обновите используемый!

Пытанне:

Ці з'яўляецца рэкламнай гульнёй мерапрыемства з розыгрышам прызоў з выкарыстаннем сацыяльных сетак, для ўдзелу ў якім неабходна, напрыклад, быць падпісантам групы ў сацыяльнай сетцы, зрабіць рэпост або размясціць фатаграфію на старонцы ў сацыяльнай сетцы ў групе з хэштэгам?

Адказ:

Пунктам 4 Палажэння аб правядзенні рэкламных гульняў на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, зацверджанага Указам Рэспублікі Беларусь ад 30.01.2003 № 51 (далей – Палажэнне), устаноўлена, што не з'яўляюцца рэкламнымі гульнямі конкурсы і іншыя падобныя мерапрыемствы, для ўдзелу ў якіх не патрабуецца ажыццяўленне замовы, набыццё або выкарыстанне тавараў (работ, паслуг) і (або) прадстаўленне дакументаў, якія пацвярджаюць іх заказ, набыццё або выкарыстанне, якія праводзяцца ўладальнікам сайта ў глабальнай кампутарнай сеткі Інтэрнэт, доступ да якога прадастаўляецца без збірання платы і заключэння дагавора, юрыдычнай або фiзiчнай асобай.

Таму рэкламныя мерапрыемствы, якія праводзяцца з выкарыстаннем сацыяльных сетак (умовай удзелу ў якіх з'яўляюцца быць падпісантам групы ў сацыяльнай сетцы, зрабіць рэпост або размясціць фатаграфію на старонцы ў сацыяльнай сетцы ў групе з хэштэгам, а таксама праводзяцца ўладальнікам сайта ў сябе на сайце сярод аўтарызаваных карыстальнікаў сацыяльных сетак), з розыгрышам прызоў, з'яўляюцца рэкламнымі гульнямі, так як праводзяцца асобай, якая не з'яўляецца ўладальнікам сайта.

У сувязі з наяўнасцю рада ўмоў і абмежаванняў да парадку правядзення рэкламных гульняў, устаноўленых Палажэннем (напрыклад, п. 13 Палажэння – забароны на выкарыстанне пры правядзення розыгрышу праграмных, праграмна-апаратных і апаратных сродкаў, п. 15 Палажэння – захоўванне усiх матэрыялаў па рэкламнай гульні на працягу трох гадоў), зарэгістраваць рэкламную гульню, якая праводзілася б з выкарыстаннем сацыяльных сетак, не ўяўляецца магчымым.