анонс
Аб таварах, якія стымулююцца рэкламнай гульнёй.
Згодна абзацам сёмаму і восьмаму пункта 7 Палажэння аб правядзенні рэкламных гульняў на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 30 студзеня 2003 г. № 51 «Аб правядзенні рэкламных гульняў ў Рэспубліцы Беларусь» (далей – Палажэнне), правілы правядзення рэкламнай гульні, акрамя іншага, павінны змяшчаць:
- найменне тавараў (работ, паслуг) або іх груп, у мэтах стымулявання рэалізацыі якіх праводзіцца рэкламная гульня;
- умовы, пры выкананні якіх фізічная асоба становіцца удзельнікам рэкламнай гульні.
Калі для ўдзелу ў рэкламнай гульні неабходна набыць канкрэтны тавар і любыя тавары у пэўным гандлёвым аб'екце на пэўную суму з абавязковым набыццём пэўнага тавару, цi з'яўляецца ўмова ўдзелу ў рэкламнай гульні аб набыцці тавараў на пэўную суму дадатковай умовай?